Welcome to the future of Borga.

Reflektioner kring Borga. Och om hur Borga, med hjälp av Holy Diver,
ska bli Europas ledande hallbyggare.

Vårt ursprung är grundplåten
till framtida framgångar.

Framgångsreceptet är egentligen ganska enkelt:
Man tar stål, gör plåt, bygger en hall som sedan fylls med liv och affärer.

Får att människor ska kunna jobba, träna, leva och trivas i en trygg och hållbar miljö. I hallar som vi bygger snabbare, smidigare och mer kostnadseffektivt än någon i annan i branschen.

Så har vi jobbat sedan starten på den lilla gården Borga i Vara kommun, Skaraborg.

Vår själ är rotad i den västgötska myllan och dess bördiga framåtanda. Härifrån växer vi oss nu ut över Europa. En framgångsresa vi bygger på erfarenhet, lyhördhet och jävlar anamma. Och en konstant strävan efter att hitta de bästa och smidigaste lösningarna.

För den som snabbt kan bygga nytt främjar ju utvecklingen av samhällen och affärer, i både det lilla och det stora.
Hemmavid och ute i stora världen.

hall
Ryds_grottor

Ett hållbart framtidsbygge sedan 1973.

Oavsett storlek, utseende eller användningsområde så bygger vi funktionella, hållbara och estetiskt tilltalande stålhallar.

Och eftersom vi tillverkar alla beståndsdelar själva, kan vi garantera högsta kvalitet, leveranssäkerhet och konstnadseffektivitet genom hela processen. Från idé till färdigt resultat.

Vi sätter ekologisk, social och ekonomisk hållbarhet i första rummet och tar ansvar på alla nivåer och i samtliga avseenden.

Det handlar om allt från resurshushållning och generellt samhällsansvar, till att bidra till ett bättre klimat på både lång och kort sikt.
Det är ju det ändå som håller i längden.

När det gäller logistik har vi lösningar på lager.

Här sitter kvaliteten i väggarna.

Därför Holy Diver.

Med Holy Diver får ni en byrå med dokumenterat stark förmåga att skapa starka, tydliga, utvecklingsbara, effektiva, medieoberoende och långsiktigt hållbara kommunikationskoncept som kan följa er på vägen mot målet och visionen. Ni kan se ett exempel här:

Hur Holy Diver hjälpte JM att bygga branschens starkaste varumärke.

Varför vi inte nöjer oss med bara en sales pitch säger en del om andra egenskaper: vårt engagemang och vår öppenhet. För finns inte detta på plats, blir det inga bra samarbeten.

Avsikten med, att i detta skede, dela med oss av våra spontana tankar är inte att peka ut den “enda sanna vägen” utan att visa hur vi jobbar – öppet och prestigelöst. Och ett bra sätt att göra det är att helt enkelt slänga upp lite grejer på bordet och prata om dem. Då brukar man hitta vägen fråmåt. Typ, så.

Prisidé, baserat på hur vi uppfattar briefen och det antal kanaler/uttag som ska omfattas: 500 tkr.

Men, eftersom detta gäller ett första uppdrag, är vi öppna för att dela upp kostnaden i delmoment. Men det kan vi prata om när ni har svarat “Därför!” på “Varför?”.